1.

Electoral Ethics in Religious Democracy

دوره 5، شماره 2، بهار 2019، صفحه 45-66
Hasan Majidi

2.

Religion and Democracy in Imam Khomeini and Ayatollah Khamenei's Thoughts

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 2016، صفحه 37-61
Hassan Majidi

3.

الگوی رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی

دوره 14، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 63-95
رسول یوسفی رامندی

4.

تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأی‌دهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران)

دوره 15، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 443-464
مهدی رسولی قهرودی؛ علیرضا علوی تبار؛ ساحل زابلی

5.

«رأی فرهنگی» و گذر از شکاف‌های طبقاتی و سنتی: مطالعه موردی انتخابات 2017 فرانسه

دوره 14، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 35-62
حجت الله ایوبی

6.

طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه)

دوره 15، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 417-442
سید حمید حسینی؛ وحید رضا میرابی؛ محمد حسین رنجبر؛ اسماعیل حسن پور

7.

نقش دادرسی اساسی در حفظ و صیانت از انتخاب (رأی) مردم در فرانسه و ایران

دوره 19، شماره 47، بهار و تابستان 1397، صفحه 69-90
محسن ایرج؛ خیرالله پروین


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.