دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها172
تعداد مقالات1,253
تعداد مشاهده مقاله4,044,359
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,490,145
بزازیان, رزین, سعیدنیا, حمیدرضا. (1395). بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ. دین و ارتباطات, 2(1), 97-83.
رزین بزازیان; حمیدرضا سعیدنیا. "بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ". دین و ارتباطات, 2, 1, 1395, 97-83.
بزازیان, رزین, سعیدنیا, حمیدرضا. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ', دین و ارتباطات, 2(1), pp. 97-83.
بزازیان, رزین, سعیدنیا, حمیدرضا. بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ. دین و ارتباطات, 1395; 2(1): 97-83.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.