بزازیان, رزین, سعیدنیا, حمیدرضا. (1395). بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(5), 97-83.
رزین بزازیان; حمیدرضا سعیدنیا. "بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2, 5, 1395, 97-83.
بزازیان, رزین, سعیدنیا, حمیدرضا. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(5), pp. 97-83.
بزازیان, رزین, سعیدنیا, حمیدرضا. بررسی عوامل مؤثر در کیفیت خدمات فروش بر رضایت مشتریان در فروش برخط شرکت سامسونگ. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 2(5): 97-83.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.