دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,299,276
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,239
تیموری, ولی. (1395). عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(8), 5-14.
ولی تیموری. "عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2, 8, 1395, 5-14.
تیموری, ولی. (1395). 'عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(8), pp. 5-14.
تیموری, ولی. عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 2(8): 5-14.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.