تیموری, ولی. (1395). عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(8), 5-14.
ولی تیموری. "عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2, 8, 1395, 5-14.
تیموری, ولی. (1395). 'عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(8), pp. 5-14.
تیموری, ولی. عوامل اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر توسعة اطلاع‌رسانی در صنعت گردشگری ایران. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 2(8): 5-14.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.