دوره و شماره: دوره 6، شماره 1، بهار و تابستان 1391، صفحه 159-183، صفحه 1-192  XML

مقاله علمی-پژوهشی

1

کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونه‌ای آرمانی

اندیشه مدیریت راهبردی
صفحه 5-34
وحید خاشعی؛ سیدمحمود حسینی؛ عباسعلی حاجی‌کریمی؛ علی رضاییان؛ مجتبی لشکربلوکی

2

شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

اندیشه مدیریت راهبردی
صفحه 35-72
کامران امیدی‌کیا؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ شهریار عزیزی

3

تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران

اندیشه مدیریت راهبردی
صفحه 73-106
حسن زارعی متین؛ سیدرضا سیدجوادین؛ علی رحیم‌پور؛ مسلم باقری

4

تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند

اندیشه مدیریت راهبردی
صفحه 107-132
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ سمانه پارسا

5

مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی

اندیشه مدیریت راهبردی
صفحه 133-158
نورمحمد یعقوبی؛ علی شکری؛ محبوبه راحت دهمرده

6

شناخت و رتبه‌بندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو)

اندیشه مدیریت راهبردی
صفحه 159-183
غلامرضا گودرزی؛ سیدعلی‌اکبر هاشمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.