1.

تبیین بایسته‌های ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم

صفحه 5-58
حسن دانایی‌فرد؛ حسین سوزنچی؛ مرتضی جوانعلی آذر

2.

مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی

صفحه 59-84
مصباح‌الهدی باقری؛ سیدمحمدحسین حسینی

3.

فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئت‌علمی وظیفه؛ مطالعه‌ای پدیدارشناسانه

صفحه 85-116
سیدحسین سیدی؛ سیدمحمدرضا سیدی

4.

پیشران‌ها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمان‌های فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمان‌های فرهنگی شهر اصفهان

صفحه 117-150
سمیه لبافی؛ محمد ابویی

5.

طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM)

صفحه 151-180
علی اقبالیان؛ عادل آذر

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران

صفحه 181-214
امین غزالی؛ محمد بختیار نصر آبادی؛ حسینعلی بختیار نصر آبادی

7.

بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه

صفحه 215-246
کامبیز حیدرزاده؛ امیرعباس کایینی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.