دوره و شماره: دوره 24، شماره 2 - شماره پیاپی 52، زمستان 1396، صفحه 45-73، صفحه 1-268  XML

علمی-پژوهشی

1

اولویت‌یابی سیاست رسانه‌ای مد لباس مبتنی بر مسئله‌شناسی چرخه آن در جامعه ایران

دین و ارتباطات
صفحه 9-44
عماد افروغ؛ حسین مهربانی فر

2

ارتباطات گروهی نخبگان نوجوان؛ مورد مطالعه سیاست‌های کانون دانش‌پژوهان نخبه

دین و ارتباطات
صفحه 45-73
ناصر باهنر؛ حامد سهرابی

3

واکاوی ابعاد فرهنگی مراکز آموزش نخبگان مبتنی بر دینامیسم خود و دیگر

دین و ارتباطات
صفحه 75-104
احمد پاکتچی؛ حامد سجادی

4

سیاست‌گذاری رسانه مطلوب در جمهوری اسلامی ایران

دین و ارتباطات
صفحه 105-131
غلامرضا خواجه‌سروی؛ مرتضی بیات

5

اطلس فرهنگی ایران؛ مؤلفه محوری در پیوست‌نگاری و مهندسی فرهنگی

دین و ارتباطات
صفحه 133-165
مجتبی صمدی؛ علی احمدی

6

محبت و هویت در آیینه نمایش جهانی اربعین مطالعه ماهیت، کارکردها و ساختار پیاده‌روی اربعین از منظر ارتباطات آیینی

دین و ارتباطات
صفحه 167-194
عبدالله گیویان؛ محسن امین

7

توسعه فرهنگی محله‌ای پایدار مسجد محور مورد مطالعه مسجد ثامن‌الائمه (ع) تهران

دین و ارتباطات
صفحه 195-242
محمدسعید مهدوی کنی؛ رضا امینی هرندی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.