امیدی‌کیا, کامران, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید, عزیزی, شهریار. (1391). شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. چالش‌های جهان, 6(1), 35-72.
کامران امیدی‌کیا; اصغر مشبکی; سیدحمید خداداد حسینی; شهریار عزیزی. "شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". چالش‌های جهان, 6, 1, 1391, 35-72.
امیدی‌کیا, کامران, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید, عزیزی, شهریار. (1391). 'شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', چالش‌های جهان, 6(1), pp. 35-72.
امیدی‌کیا, کامران, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید, عزیزی, شهریار. شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. چالش‌های جهان, 1391; 6(1): 35-72.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.