دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,300,229
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,905
امیدی‌کیا, کامران, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید, عزیزی, شهریار. (1391). شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6(1), 35-72.
کامران امیدی‌کیا; اصغر مشبکی; سیدحمید خداداد حسینی; شهریار عزیزی. "شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6, 1, 1391, 35-72.
امیدی‌کیا, کامران, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید, عزیزی, شهریار. (1391). 'شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6(1), pp. 35-72.
امیدی‌کیا, کامران, مشبکی, اصغر, خداداد حسینی, سیدحمید, عزیزی, شهریار. شناخت قابلیت‌‌های سازمانی جایگاه‌سازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1391; 6(1): 35-72.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.