امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, پارسا, سمانه. (1391). تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6(1), 107-132.
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; سمانه پارسا. "تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6, 1, 1391, 107-132.
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, پارسا, سمانه. (1391). 'تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6(1), pp. 107-132.
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, پارسا, سمانه. تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1391; 6(1): 107-132.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.