دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,300,066
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,780
گودرزی, غلامرضا, رمضانپور نامقی, امین. (1389). بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 4(2), 149-182.
غلامرضا گودرزی; امین رمضانپور نامقی. "بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 4, 2, 1389, 149-182.
گودرزی, غلامرضا, رمضانپور نامقی, امین. (1389). 'بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 4(2), pp. 149-182.
گودرزی, غلامرضا, رمضانپور نامقی, امین. بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1389; 4(2): 149-182.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.