گودرزی, غلامرضا, رمضانپور نامقی, امین. (1389). بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو. چالش‌های جهان, 4(2), 149-182.
غلامرضا گودرزی; امین رمضانپور نامقی. "بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو". چالش‌های جهان, 4, 2, 1389, 149-182.
گودرزی, غلامرضا, رمضانپور نامقی, امین. (1389). 'بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو', چالش‌های جهان, 4(2), pp. 149-182.
گودرزی, غلامرضا, رمضانپور نامقی, امین. بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو. چالش‌های جهان, 1389; 4(2): 149-182.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.