دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,299,286
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,241
حائری, محمدحسن, لشکری, محمد, سعیدی میرک محله, سمیرا. (1392). نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 14(37), 79-100.
محمدحسن حائری; محمد لشکری; سمیرا سعیدی میرک محله. "نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 14, 37, 1392, 79-100.
حائری, محمدحسن, لشکری, محمد, سعیدی میرک محله, سمیرا. (1392). 'نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 14(37), pp. 79-100.
حائری, محمدحسن, لشکری, محمد, سعیدی میرک محله, سمیرا. نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1392; 14(37): 79-100.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.