دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,300,507
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,656,087
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(1), 99-114.
مهدی حمزه پور; روح الله محمدی; هدی حسینی فر. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2, 1, 1391, 99-114.
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. (1391). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(1), pp. 99-114.
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1391; 2(1): 99-114.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.