حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(1), 99-114.
مهدی حمزه پور; روح الله محمدی; هدی حسینی فر. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2, 1, 1391, 99-114.
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. (1391). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 2(1), pp. 99-114.
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1391; 2(1): 99-114.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.