بندریان, رضا. (1390). شناسایی و تعیین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان در سازمان‌های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 5(1), 201-222.
رضا بندریان. "شناسایی و تعیین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان در سازمان‌های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 5, 1, 1390, 201-222.
بندریان, رضا. (1390). 'شناسایی و تعیین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان در سازمان‌های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 5(1), pp. 201-222.
بندریان, رضا. شناسایی و تعیین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان در سازمان‌های پژوهش و فناوری؛ مطالعه موردی: پژوهشگاه صنعت نفت. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1390; 5(1): 201-222.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.