لشکری, محمد, مهرپارسا, زکیه. (1393). بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6(12), 113-128.
محمد لشکری; زکیه مهرپارسا. "بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6, 12, 1393, 113-128.
لشکری, محمد, مهرپارسا, زکیه. (1393). 'بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 6(12), pp. 113-128.
لشکری, محمد, مهرپارسا, زکیه. بررسی رابطه ایمان به خدا بر رفتار مصرف کننده. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1393; 6(12): 113-128.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.