دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,299,040
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,058
روحانی, امیررضا, رضوانی, حمیدرضا. (1392). رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7(2), 45-73.
امیررضا روحانی; حمیدرضا رضوانی. "رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7, 2, 1392, 45-73.
روحانی, امیررضا, رضوانی, حمیدرضا. (1392). 'رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7(2), pp. 45-73.
روحانی, امیررضا, رضوانی, حمیدرضا. رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1392; 7(2): 45-73.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.