مصباحی‌مقدم, غلامرضا, مسعودی‌پور, سعید. (1394). امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7(2), 123-156.
غلامرضا مصباحی‌مقدم; سعید مسعودی‌پور. "امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7, 2, 1394, 123-156.
مصباحی‌مقدم, غلامرضا, مسعودی‌پور, سعید. (1394). 'امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7(2), pp. 123-156.
مصباحی‌مقدم, غلامرضا, مسعودی‌پور, سعید. امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1394; 7(2): 123-156.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.