دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,297,183
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,653,787
مصباحی‌مقدم, غلامرضا, مسعودی‌پور, سعید. (1394). امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7(2), 123-156.
غلامرضا مصباحی‌مقدم; سعید مسعودی‌پور. "امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7, 2, 1394, 123-156.
مصباحی‌مقدم, غلامرضا, مسعودی‌پور, سعید. (1394). 'امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 7(2), pp. 123-156.
مصباحی‌مقدم, غلامرضا, مسعودی‌پور, سعید. امکان‌سنجی فقهیِ مخاطب واقع شدنِ صغار در تبلیغات تجاری. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1394; 7(2): 123-156.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.