مسعودی‌پور, سعید, خیری, بهرام. (1394). جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 8(1), 67-97.
سعید مسعودی‌پور; بهرام خیری. "جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 8, 1, 1394, 67-97.
مسعودی‌پور, سعید, خیری, بهرام. (1394). 'جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 8(1), pp. 67-97.
مسعودی‌پور, سعید, خیری, بهرام. جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1394; 8(1): 67-97.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.