عیدی, فاطمه. (1394). تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 9(1), 25-58.
فاطمه عیدی. "تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 9, 1, 1394, 25-58.
عیدی, فاطمه. (1394). 'تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 9(1), pp. 25-58.
عیدی, فاطمه. تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1394; 9(1): 25-58.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.