باقری, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. (1395). مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(1), 59-84.
مصباح‌الهدی باقری; سیدمحمدحسین حسینی. "مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10, 1, 1395, 59-84.
باقری, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. (1395). 'مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(1), pp. 59-84.
باقری, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 10(1): 59-84.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.