دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,266,348
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,635,648
باقری, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. (1395). مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(1), 59-84.
مصباح‌الهدی باقری; سیدمحمدحسین حسینی. "مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10, 1, 1395, 59-84.
باقری, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. (1395). 'مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(1), pp. 59-84.
باقری, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 10(1): 59-84.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.