دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها194
تعداد مقالات1,416
تعداد مشاهده مقاله4,220,066
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,589,713
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. (1395). بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(1), 215-246.
کامبیز حیدرزاده; امیرعباس کایینی. "بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10, 1, 1395, 215-246.
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(1), pp. 215-246.
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 10(1): 215-246.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.