دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها172
تعداد مقالات1,253
تعداد مشاهده مقاله4,044,367
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,490,151
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. (1395). بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه. دین و ارتباطات, 10(1), 215-246.
کامبیز حیدرزاده; امیرعباس کایینی. "بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه". دین و ارتباطات, 10, 1, 1395, 215-246.
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه', دین و ارتباطات, 10(1), pp. 215-246.
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه. دین و ارتباطات, 1395; 10(1): 215-246.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.