روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. (1395). تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(2), 163-188.
سید علیقلی روشن; فریبا بخشی. "تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10, 2, 1395, 163-188.
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. (1395). 'تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(2), pp. 163-188.
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 10(2): 163-188.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.