دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها201
تعداد مقالات1,454
تعداد مشاهده مقاله4,264,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,632,623
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. (1395). تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(2), 163-188.
سید علیقلی روشن; فریبا بخشی. "تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10, 2, 1395, 163-188.
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. (1395). 'تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 10(2), pp. 163-188.
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1395; 10(2): 163-188.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.