دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها161
تعداد مقالات1,180
تعداد مشاهده مقاله3,644,446
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,348,237
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. (1395). تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. دین و ارتباطات, 10(2), 163-188.
سید علیقلی روشن; فریبا بخشی. "تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی". دین و ارتباطات, 10, 2, 1395, 163-188.
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. (1395). 'تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی', دین و ارتباطات, 10(2), pp. 163-188.
روشن, سید علیقلی, بخشی, فریبا. تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی. دین و ارتباطات, 1395; 10(2): 163-188.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.