دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها198
تعداد مقالات1,445
تعداد مشاهده مقاله4,243,555
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,608,252
مسعودی پور, سعید. (1396). بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 11(1), 109-140.
سعید مسعودی پور. "بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 11, 1, 1396, 109-140.
مسعودی پور, سعید. (1396). 'بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 11(1), pp. 109-140.
مسعودی پور, سعید. بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1396; 11(1): 109-140.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.