دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها178
تعداد مقالات1,313
تعداد مشاهده مقاله4,129,344
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,522,539
مسعودی پور, سعید. (1396). بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دین و ارتباطات, 11(1), 109-140.
سعید مسعودی پور. "بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی". دین و ارتباطات, 11, 1, 1396, 109-140.
مسعودی پور, سعید. (1396). 'بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی', دین و ارتباطات, 11(1), pp. 109-140.
مسعودی پور, سعید. بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دین و ارتباطات, 1396; 11(1): 109-140.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.