دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها197
تعداد مقالات1,438
تعداد مشاهده مقاله4,241,564
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,606,689
باباشاهی, جبار, حمیدی زاده, علی, محمدنژاد فدردی, منصوره, سیدامیری, نادر. (1397). برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 12(1), 205-224.
جبار باباشاهی; علی حمیدی زاده; منصوره محمدنژاد فدردی; نادر سیدامیری. "برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 12, 1, 1397, 205-224.
باباشاهی, جبار, حمیدی زاده, علی, محمدنژاد فدردی, منصوره, سیدامیری, نادر. (1397). 'برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 12(1), pp. 205-224.
باباشاهی, جبار, حمیدی زاده, علی, محمدنژاد فدردی, منصوره, سیدامیری, نادر. برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1397; 12(1): 205-224.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.