یوسفی رامندی, رسول. (1403). الگوی رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی. دین و ارتباطات, 14(2), 63-95.
رسول یوسفی رامندی. "الگوی رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی". دین و ارتباطات, 14, 2, 1403, 63-95.
یوسفی رامندی, رسول. (1403). 'الگوی رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی', دین و ارتباطات, 14(2), pp. 63-95.
یوسفی رامندی, رسول. الگوی رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی. دین و ارتباطات, 1403; 14(2): 63-95.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.