دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها508
تعداد مقالات4,389
تعداد مشاهده مقاله8,223,012
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,216,174
باقری کنی, مصباح‌الهدی, گودرزی, حسین. (1398). رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 13(1), 321-346. doi: 10.30497/smt.2019.2561
مصباح‌الهدی باقری کنی; حسین گودرزی. "رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 13, 1, 1398, 321-346. doi: 10.30497/smt.2019.2561
باقری کنی, مصباح‌الهدی, گودرزی, حسین. (1398). 'رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 13(1), pp. 321-346. doi: 10.30497/smt.2019.2561
باقری کنی, مصباح‌الهدی, گودرزی, حسین. رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1398; 13(1): 321-346. doi: 10.30497/smt.2019.2561


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب