باقری, مصباح الهدی, گودرزی, حسین. (1398). رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران. دین و ارتباطات, 13(1), 321-346.
مصباح الهدی باقری; حسین گودرزی. "رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران". دین و ارتباطات, 13, 1, 1398, 321-346.
باقری, مصباح الهدی, گودرزی, حسین. (1398). 'رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران', دین و ارتباطات, 13(1), pp. 321-346.
باقری, مصباح الهدی, گودرزی, حسین. رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران. دین و ارتباطات, 1398; 13(1): 321-346.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.