اردلان, امین, وظیفه دوست, حسین, نیکومرام, هاشم. (1398). ارائه مدل برندسازی ملی ایران مبتنی بر محرک های راهبردی. دین و ارتباطات, (), -.
امین اردلان; حسین وظیفه دوست; هاشم نیکومرام. "ارائه مدل برندسازی ملی ایران مبتنی بر محرک های راهبردی". دین و ارتباطات, , , 1398, -.
اردلان, امین, وظیفه دوست, حسین, نیکومرام, هاشم. (1398). 'ارائه مدل برندسازی ملی ایران مبتنی بر محرک های راهبردی', دین و ارتباطات, (), pp. -.
اردلان, امین, وظیفه دوست, حسین, نیکومرام, هاشم. ارائه مدل برندسازی ملی ایران مبتنی بر محرک های راهبردی. دین و ارتباطات, 1398; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.