ربیعی, دکتر علی, احمدزاده نامور, فرناز. (1387). نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 4(8), 37-62.
دکتر علی ربیعی; فرناز احمدزاده نامور. "نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 4, 8, 1387, 37-62.
ربیعی, دکتر علی, احمدزاده نامور, فرناز. (1387). 'نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 4(8), pp. 37-62.
ربیعی, دکتر علی, احمدزاده نامور, فرناز. نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1387; 4(8): 37-62.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.