دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها508
تعداد مقالات4,388
تعداد مشاهده مقاله8,220,056
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,214,940
شاکری, رؤیا. (1400). عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(2), 237-270. doi: 10.30497/smt.2022.241351.3267
رؤیا شاکری. "عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15, 2, 1400, 237-270. doi: 10.30497/smt.2022.241351.3267
شاکری, رؤیا. (1400). 'عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(2), pp. 237-270. doi: 10.30497/smt.2022.241351.3267
شاکری, رؤیا. عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1400; 15(2): 237-270. doi: 10.30497/smt.2022.241351.3267


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب