دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها508
تعداد مقالات4,389
تعداد مشاهده مقاله8,221,775
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,215,489
زین الدینی, زینب, شیخی, نسا, وجدانی, محمد. (1402). عوامل اصلی مؤثر بر تجاری سازی صنایع فرهنگی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(2), 27-58. doi: 10.30497/lcc.2024.245083.1108
زینب زین الدینی; نسا شیخی; محمد وجدانی. "عوامل اصلی مؤثر بر تجاری سازی صنایع فرهنگی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7, 2, 1402, 27-58. doi: 10.30497/lcc.2024.245083.1108
زین الدینی, زینب, شیخی, نسا, وجدانی, محمد. (1402). 'عوامل اصلی مؤثر بر تجاری سازی صنایع فرهنگی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(2), pp. 27-58. doi: 10.30497/lcc.2024.245083.1108
زین الدینی, زینب, شیخی, نسا, وجدانی, محمد. عوامل اصلی مؤثر بر تجاری سازی صنایع فرهنگی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1402; 7(2): 27-58. doi: 10.30497/lcc.2024.245083.1108


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب