دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها546
تعداد مقالات4,725
تعداد مشاهده مقاله10,458,144
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,046,823
یعقوبی, ابوالفضل, نوروزی, محمد, سلطانی, محمدرضا. (1402). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب فیلم و سریال در سکوهای ویدیو درخواستی به منظور اتخاذ راهبردهای مؤثر بازاریابی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 17(4), 111-146. doi: 10.30497/smt.2024.246003.3553
ابوالفضل یعقوبی; محمد نوروزی; محمدرضا سلطانی. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب فیلم و سریال در سکوهای ویدیو درخواستی به منظور اتخاذ راهبردهای مؤثر بازاریابی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 17, 4, 1402, 111-146. doi: 10.30497/smt.2024.246003.3553
یعقوبی, ابوالفضل, نوروزی, محمد, سلطانی, محمدرضا. (1402). 'شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب فیلم و سریال در سکوهای ویدیو درخواستی به منظور اتخاذ راهبردهای مؤثر بازاریابی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 17(4), pp. 111-146. doi: 10.30497/smt.2024.246003.3553
یعقوبی, ابوالفضل, نوروزی, محمد, سلطانی, محمدرضا. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب فیلم و سریال در سکوهای ویدیو درخواستی به منظور اتخاذ راهبردهای مؤثر بازاریابی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1402; 17(4): 111-146. doi: 10.30497/smt.2024.246003.3553


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب