دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها534
تعداد مقالات4,644
تعداد مشاهده مقاله9,970,010
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,645,977
وکیل زاده, حسن, نادری اصل, سعید. (1403). تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های تهران). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 18(4), -. doi: 10.30497/smt.2025.248227.3661
حسن وکیل زاده; سعید نادری اصل. "تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های تهران)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 18, 4, 1403, -. doi: 10.30497/smt.2025.248227.3661
وکیل زاده, حسن, نادری اصل, سعید. (1403). 'تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های تهران)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 18(4), pp. -. doi: 10.30497/smt.2025.248227.3661
وکیل زاده, حسن, نادری اصل, سعید. تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های تهران). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1403; 18(4): -. doi: 10.30497/smt.2025.248227.3661


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب