دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,298,388
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,654,566
باقری, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. (1386). طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1(2), 5-28.
مصباح‌الهدی باقری; کامران امیدی‌کیا. "طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1, 2, 1386, 5-28.
باقری, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. (1386). 'طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1(2), pp. 5-28.
باقری, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1386; 1(2): 5-28.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.