باقری, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. (1386). طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان. چالش‌های جهان, 1(2), 5-28.
مصباح‌الهدی باقری; کامران امیدی‌کیا. "طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان". چالش‌های جهان, 1, 2, 1386, 5-28.
باقری, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. (1386). 'طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان', چالش‌های جهان, 1(2), pp. 5-28.
باقری, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان. چالش‌های جهان, 1386; 1(2): 5-28.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.