دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها500
تعداد مقالات4,335
تعداد مشاهده مقاله7,896,259
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,800,164
باقری کنی, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. (1386). طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1(2), 5-28. doi: 10.30497/smt.2007.92
مصباح‌الهدی باقری کنی; کامران امیدی‌کیا. "طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1, 2, 1386, 5-28. doi: 10.30497/smt.2007.92
باقری کنی, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. (1386). 'طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1(2), pp. 5-28. doi: 10.30497/smt.2007.92
باقری کنی, مصباح‌الهدی, امیدی‌کیا, کامران. طراحی مدل مفهومی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1386; 1(2): 5-28. doi: 10.30497/smt.2007.92