دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات4,096
تعداد مشاهده مقاله7,321,438
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,363,158
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, پارسا, سمانه. (1391). تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 6(1), 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; سمانه پارسا. "تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 6, 1, 1391, 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, پارسا, سمانه. (1391). 'تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 6(1), pp. 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, پارسا, سمانه. تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1391; 6(1): 107-132. doi: 10.30497/smt.2012.1025