دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها477
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله7,297,399
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,348,652
خداداد حسینی, سید حمید, سهرابی, روح‌الله. (1387). فن بازار ملی در ایران؛ چارچوب مفهومی و الزامات عملیاتی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 2(1), 225-256. doi: 10.30497/smt.2008.114
سید حمید خداداد حسینی; روح‌الله سهرابی. "فن بازار ملی در ایران؛ چارچوب مفهومی و الزامات عملیاتی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 2, 1, 1387, 225-256. doi: 10.30497/smt.2008.114
خداداد حسینی, سید حمید, سهرابی, روح‌الله. (1387). 'فن بازار ملی در ایران؛ چارچوب مفهومی و الزامات عملیاتی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 2(1), pp. 225-256. doi: 10.30497/smt.2008.114
خداداد حسینی, سید حمید, سهرابی, روح‌الله. فن بازار ملی در ایران؛ چارچوب مفهومی و الزامات عملیاتی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1387; 2(1): 225-256. doi: 10.30497/smt.2008.114