دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها493
تعداد مقالات4,239
تعداد مشاهده مقاله7,633,459
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,590,238
صمدی, منصور, حاجی‌پور, بهمن, دهقان, میثم. (1388). بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 3(2), 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134
منصور صمدی; بهمن حاجی‌پور; میثم دهقان. "بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 3, 2, 1388, 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134
صمدی, منصور, حاجی‌پور, بهمن, دهقان, میثم. (1388). 'بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 3(2), pp. 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134
صمدی, منصور, حاجی‌پور, بهمن, دهقان, میثم. بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1388; 3(2): 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134