صمدی, منصور, حاجی‌پور, بهمن, دهقان, میثم. (1388). بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران. دین و ارتباطات, 3(2), 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134
منصور صمدی; بهمن حاجی‌پور; میثم دهقان. "بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران". دین و ارتباطات, 3, 2, 1388, 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134
صمدی, منصور, حاجی‌پور, بهمن, دهقان, میثم. (1388). 'بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران', دین و ارتباطات, 3(2), pp. 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134
صمدی, منصور, حاجی‌پور, بهمن, دهقان, میثم. بررسی تأثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در شهر تهران. دین و ارتباطات, 1388; 3(2): 149-165. doi: 10.30497/smt.2009.134


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.