دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات4,096
تعداد مشاهده مقاله7,319,393
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,362,276
فرزین وش, اسداله, محبی, محمدتقی. (1391). نقش عنصر زمان در کارآیی بازار مسلمین. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 5(1), 141-161. doi: 10.30497/ies.2012.1449
اسداله فرزین وش; محمدتقی محبی. "نقش عنصر زمان در کارآیی بازار مسلمین". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 5, 1, 1391, 141-161. doi: 10.30497/ies.2012.1449
فرزین وش, اسداله, محبی, محمدتقی. (1391). 'نقش عنصر زمان در کارآیی بازار مسلمین', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 5(1), pp. 141-161. doi: 10.30497/ies.2012.1449
فرزین وش, اسداله, محبی, محمدتقی. نقش عنصر زمان در کارآیی بازار مسلمین. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1391; 5(1): 141-161. doi: 10.30497/ies.2012.1449