حائری, محمدحسن, لشکری, محمد, سعیدی میرک محله, سمیرا. (1392). نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین. دین و ارتباطات, 14(37), 79-100. doi: 10.30497/law.2013.1489
محمدحسن حائری; محمد لشکری; سمیرا سعیدی میرک محله. "نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین". دین و ارتباطات, 14, 37, 1392, 79-100. doi: 10.30497/law.2013.1489
حائری, محمدحسن, لشکری, محمد, سعیدی میرک محله, سمیرا. (1392). 'نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین', دین و ارتباطات, 14(37), pp. 79-100. doi: 10.30497/law.2013.1489
حائری, محمدحسن, لشکری, محمد, سعیدی میرک محله, سمیرا. نسبت‌سنجی بازاریابی شبکه‌ای با عقود معین و غیرمعین. دین و ارتباطات, 1392; 14(37): 79-100. doi: 10.30497/law.2013.1489


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.