دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات4,096
تعداد مشاهده مقاله7,320,945
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,363,050
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 2(1), 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533
مهدی حمزه پور; روح الله محمدی; هدی حسینی فر. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 2, 1, 1391, 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. (1391). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 2(1), pp. 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533
حمزه پور, مهدی, محمدی, روح الله, حسینی فر, هدی. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1391; 2(1): 99-114. doi: 10.30497/ifr.2012.1533