دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات4,089
تعداد مشاهده مقاله7,305,172
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,353,843
روحانی, امیررضا, رضوانی, حمیدرضا. (1392). رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(2), 45-73. doi: 10.30497/smt.2013.1701
امیررضا روحانی; حمیدرضا رضوانی. "رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7, 2, 1392, 45-73. doi: 10.30497/smt.2013.1701
روحانی, امیررضا, رضوانی, حمیدرضا. (1392). 'رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(2), pp. 45-73. doi: 10.30497/smt.2013.1701
روحانی, امیررضا, رضوانی, حمیدرضا. رابطه مدل کسب‌وکار و راهبرد محصول در کسب‌وکارهای الکترونیکی کوچک و متوسط ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1392; 7(2): 45-73. doi: 10.30497/smt.2013.1701