دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات4,084
تعداد مشاهده مقاله7,302,624
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,351,602
بهستانی, سمیه, خانلری, امیر. (1392). الگوی بهینه سبد سرمایه‌گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت‌های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(2), 75-97. doi: 10.30497/smt.2015.1702
سمیه بهستانی; امیر خانلری. "الگوی بهینه سبد سرمایه‌گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت‌های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7, 2, 1392, 75-97. doi: 10.30497/smt.2015.1702
بهستانی, سمیه, خانلری, امیر. (1392). 'الگوی بهینه سبد سرمایه‌گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت‌های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(2), pp. 75-97. doi: 10.30497/smt.2015.1702
بهستانی, سمیه, خانلری, امیر. الگوی بهینه سبد سرمایه‌گذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکت‌های بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1392; 7(2): 75-97. doi: 10.30497/smt.2015.1702