دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,062
تعداد مشاهده مقاله7,280,797
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,337,029
مسعودی‌پور, سعید, خیری, بهرام. (1393). جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 8(1), 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710
سعید مسعودی‌پور; بهرام خیری. "جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 8, 1, 1393, 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710
مسعودی‌پور, سعید, خیری, بهرام. (1393). 'جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 8(1), pp. 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710
مسعودی‌پور, سعید, خیری, بهرام. جاذبه‌های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه‌های قرآنی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1393; 8(1): 67-97. doi: 10.30497/smt.2015.1710