دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها477
تعداد مقالات4,072
تعداد مشاهده مقاله7,295,727
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,347,577
عیدی, فاطمه. (1394). تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 9(1), 25-58. doi: 10.30497/smt.2015.1738
فاطمه عیدی. "تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 9, 1, 1394, 25-58. doi: 10.30497/smt.2015.1738
عیدی, فاطمه. (1394). 'تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 9(1), pp. 25-58. doi: 10.30497/smt.2015.1738
عیدی, فاطمه. تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1394; 9(1): 25-58. doi: 10.30497/smt.2015.1738