دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,062
تعداد مشاهده مقاله7,280,400
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,336,869
باقری کنی, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. (1395). مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 10(1), 59-84. doi: 10.30497/smt.2016.1868
مصباح‌الهدی باقری کنی; سیدمحمدحسین حسینی. "مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 10, 1, 1395, 59-84. doi: 10.30497/smt.2016.1868
باقری کنی, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. (1395). 'مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 10(1), pp. 59-84. doi: 10.30497/smt.2016.1868
باقری کنی, مصباح‌الهدی, حسینی, سیدمحمدحسین. مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1395; 10(1): 59-84. doi: 10.30497/smt.2016.1868