حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. (1395). بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه. دین و ارتباطات, 10(1), 215-246. doi: 10.30497/smt.2016.1873
کامبیز حیدرزاده; امیرعباس کایینی. "بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه". دین و ارتباطات, 10, 1, 1395, 215-246. doi: 10.30497/smt.2016.1873
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه', دین و ارتباطات, 10(1), pp. 215-246. doi: 10.30497/smt.2016.1873
حیدرزاده, کامبیز, کایینی, امیرعباس. بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه. دین و ارتباطات, 1395; 10(1): 215-246. doi: 10.30497/smt.2016.1873


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.