مسعودی‌پور, سعید. (1396). بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دین و ارتباطات, 11(1), 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067
سعید مسعودی‌پور. "بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی". دین و ارتباطات, 11, 1, 1396, 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067
مسعودی‌پور, سعید. (1396). 'بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی', دین و ارتباطات, 11(1), pp. 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067
مسعودی‌پور, سعید. بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دین و ارتباطات, 1396; 11(1): 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.