دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,070
تعداد مشاهده مقاله7,287,853
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,342,242
مسعودی‌پور, سعید. (1396). بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 11(1), 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067
سعید مسعودی‌پور. "بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 11, 1, 1396, 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067
مسعودی‌پور, سعید. (1396). 'بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 11(1), pp. 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067
مسعودی‌پور, سعید. بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1396; 11(1): 109-140. doi: 10.30497/smt.2017.2067