دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها504
تعداد مقالات4,361
تعداد مشاهده مقاله8,057,849
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,059,850
رسولی قهرودی, مهدی, علوی تبار, علیرضا, زابلی, ساحل. (1398). تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأی‌دهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(2), 443-464. doi: 10.30497/pk.2019.2672
مهدی رسولی قهرودی; علیرضا علوی تبار; ساحل زابلی. "تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأی‌دهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15, 2, 1398, 443-464. doi: 10.30497/pk.2019.2672
رسولی قهرودی, مهدی, علوی تبار, علیرضا, زابلی, ساحل. (1398). 'تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأی‌دهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(2), pp. 443-464. doi: 10.30497/pk.2019.2672
رسولی قهرودی, مهدی, علوی تبار, علیرضا, زابلی, ساحل. تأثیر تبلیغات سیاسی منفی بر رفتار رأی‌دهی و مشارکت انتخاباتی (مطالعه موردی: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1398; 15(2): 443-464. doi: 10.30497/pk.2019.2672


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب