دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,071
تعداد مشاهده مقاله7,289,371
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,343,145
حسینی, سید حمید, میرابی, وحید رضا, رنجبر, محمد حسین, حسن پور, اسماعیل. (1398). طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(2), 417-442. doi: 10.30497/pk.2019.2674
سید حمید حسینی; وحید رضا میرابی; محمد حسین رنجبر; اسماعیل حسن پور. "طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15, 2, 1398, 417-442. doi: 10.30497/pk.2019.2674
حسینی, سید حمید, میرابی, وحید رضا, رنجبر, محمد حسین, حسن پور, اسماعیل. (1398). 'طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(2), pp. 417-442. doi: 10.30497/pk.2019.2674
حسینی, سید حمید, میرابی, وحید رضا, رنجبر, محمد حسین, حسن پور, اسماعیل. طراحی مدل بازاریابی سیاسی شناختی(عصب پایه). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1398; 15(2): 417-442. doi: 10.30497/pk.2019.2674