دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها493
تعداد مقالات4,239
تعداد مشاهده مقاله7,633,463
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,590,239
ربیعی, علی, احمدزاده نامور, فرناز. (1387). نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 4(2), 37-62. doi: 10.30497/pk.2009.30
علی ربیعی; فرناز احمدزاده نامور. "نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 4, 2, 1387, 37-62. doi: 10.30497/pk.2009.30
ربیعی, علی, احمدزاده نامور, فرناز. (1387). 'نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 4(2), pp. 37-62. doi: 10.30497/pk.2009.30
ربیعی, علی, احمدزاده نامور, فرناز. نظریه بازنمایی رسانه‌ای و تحلیل افکار عمومی متقابل آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1387; 4(2): 37-62. doi: 10.30497/pk.2009.30