رضائی, حامد. (1399). بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی. دین و ارتباطات, 14(1), 81-100. doi: 10.30497/smt.2020.75436
حامد رضائی. "بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی". دین و ارتباطات, 14, 1, 1399, 81-100. doi: 10.30497/smt.2020.75436
رضائی, حامد. (1399). 'بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی', دین و ارتباطات, 14(1), pp. 81-100. doi: 10.30497/smt.2020.75436
رضائی, حامد. بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی. دین و ارتباطات, 1399; 14(1): 81-100. doi: 10.30497/smt.2020.75436


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.