مسعودی‌پور, سعید. (1399). بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی. دین و ارتباطات, 14(2), 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125
سعید مسعودی‌پور. "بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی". دین و ارتباطات, 14, 2, 1399, 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125
مسعودی‌پور, سعید. (1399). 'بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی', دین و ارتباطات, 14(2), pp. 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125
مسعودی‌پور, سعید. بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی. دین و ارتباطات, 1399; 14(2): 585-614. doi: 10.30497/smt.2021.239601.3125


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.