دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها504
تعداد مقالات4,361
تعداد مشاهده مقاله8,057,540
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,058,885
باقری کنی, مصباح‌الهدی, وکیل زاده, حسن, عرب پور, امیرحسین. (1400). بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(1), 143-174. doi: 10.30497/smt.2021.241385.3269
مصباح‌الهدی باقری کنی; حسن وکیل زاده; امیرحسین عرب پور. "بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15, 1, 1400, 143-174. doi: 10.30497/smt.2021.241385.3269
باقری کنی, مصباح‌الهدی, وکیل زاده, حسن, عرب پور, امیرحسین. (1400). 'بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(1), pp. 143-174. doi: 10.30497/smt.2021.241385.3269
باقری کنی, مصباح‌الهدی, وکیل زاده, حسن, عرب پور, امیرحسین. بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1400; 15(1): 143-174. doi: 10.30497/smt.2021.241385.3269


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب